• Säsongen har varit fylld av glädje, utveckling!

    Säsongen har varit fylld av glädje, utveckling och nya erfarenheter för vårt P19/20-lag. Årets stora ögonblick var deltagandet i Våffelcupen, där laget spelade sina allra första matcher. Det var fantastiskt att se hur spelarna tog sig an utmaningen - där killarna bjöd på massor av energi, spelglädje och mod – och tog stora kliv framåt på kort tid. Under säsongen har laget tränat kontinuerligt och visat fin sammanhållning. Det har varit ett gott gäng där alla har bidragit till en positiv stämning. Utvecklingen hos spelarna har varit tydlig och intresset för innebandy har vuxit. Vi vill rikta ett stort tack till våra hjältar/ hjälptränare @moa.bringefalt och @wilma.fagrell – för gott humör, pepp på grabbarna och för att ni ibland lyckades få alla att lyssna samtidigt, nästan😘 Särö Seahawks 18 maj 0kommentarer
  • Säsongen har varit intensiv och utvecklande

    Säsongen har varit intensiv och utvecklande för P13/15 som under säsongen deltagit i sex sammandrag med tre lag varje gång – en styrka som visar på både bredd och engagemang i truppen. Utöver sammandragen har vi haft cirka 50 träningar och spelat träningsmatcher mot Lindås. Laget har fortsatt ta stora kliv i sin utveckling, spelarna har inte bara utvecklat sin teknik Individuellt, utan också visat tydliga framsteg i sin spelförståelse och förmåga att spela som ett lag. Träningsnärvaron har varit hög vilket vi sett resultat av under sammandragen. Truppen fortsätter att växa och vi är nu 36st spelare och vi hoppas på samma intresse nästa säsong. Vi ser tillbaka på en säsong fylld av glädje, utveckling och laganda och ser redan fram emot uppstarten till hösten. //Ledarna Särö Seahawks 14 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter